ورزش هوازی با تردمیل
 
قیمت تردمیل
قیمت تردمیل
شنبه 1 اسفند 1394برچسب:, :: 15:56 ::  نويسنده : محمد طاهر حاجیلویی

در ابتدا ما باید بدانیم ورزش هوازی چیست؟

 ورزش هوازی به ورزشی گفته می شود که در آن ضربان قلب بالا می رود و به اوج خود می رسد و این ضربان به مدت حداقل 15 الی 20 دقیقه در اوج باقی می ماند. باید به این نکته توجه کرد که تمام پزشکان برای سلامت روزی 15 الی 30 دقیقه ورزش را لازم می دانند و از طرفی همه پزشکان استفاده از ورزش هوازی را توصیه می کنند. از جمله وسایل ورزشی که انجام ورزش هوازی را در منزل ممکن کرده است تردمیل است ، همان گونه که در زمان استفاده از تردمیل می بینید ضربان قلب شما بالا می رود و در طول مدت ورزش در اوج باقی می ماند و این یعنی یک ورزش ایده ال هوازی.

سلامت قلب به وسیله ورزش هوازی:

در ورزش های هوازی و به ویژه استفاده از تردمیل میزان اکسیژن ورودی به بدن بالا می رود و همزمان ضربان قلب نیز افزایش پیدا می کند و این موجب می شود قلب و ریه عملکرد بهتری داشته باشند. از طرف دیگر بالا رفتن ضربان قلب موجب تقویت عضلات قلب می شود و همچنین بالا رفتن ضربان قلب موجب می شود که خون با فشار بیشتری در رگ ها جریان پیدا کند پس در نتیجه رگها بازتر و تمیز تر می شوند و مانع از گرفتگی رگ ها می شود.

کاهش وزن با ورزش هوازی:

تمامی پزشکان و کارشناسان تغزیه ورزش هوازی را بهترین روش برای کاهش وزن می دانند. ورزش هوازی به دلیل فشار مناسب و مستمر موجب می شود شما کالری بیشتری بسوزانید و همچنین دریافت میزان بالای اکسیژن موجب می شود سوخت و ساز در بدن شما بالارفته و تاثیر زیادی بر روی چربی سوزی و کاهش وزن داشته باشد.

ورزش های هوازی بسیار برای سلامت مفید هستند و تمام افراد می توانند آنها را انجام دهند، ورزش هوازی در فضای آزاد و به خصوص در پارک ها به دلیل وجود مقدار زیاد اکسیژن بسیار مفید تر و بهتر است ولی کسانی که نمی توانند برای ورزش از خانه خارج شوند، استفاده از تردمیل بهترین روش ورزش هوازی می باشد که موجب سلامت ، شادابی و تناسب اندام می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب

پيوندها









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: